Sove i telt i Roca

Her en dag dro vil til Roca for å sove i telt. Marcelo, Sol, Hrefna og meg. Vi campet midt på gaten og satte opp et telt for 4. Vi dro rundt 11 tiden, sovnet i teltet i 1-2 tiden og stod opp i 9-10 tiden, utenom Marcelo som stod opp klokken 6! Vi dro fordi vi måtte passe på en plass for søsteren for hun er lærer eller noe slikt.. skjønte egentlig ikke noe av det Marcelo forklarte meg, ble bare med for jeg hadde lyst å sove i telt midt i byen.. haha! Vi var også litt hypre den kvelden og det ble tatt mange bilder.

Her er noen av dem (ligger sikkert mange på facebook og!) :

 

Oreo <3<3<3

ja…

Sol tok med pcen og fant internettdekning!

Her en dag regnet det kjempemye. Det var egentlig ganske koselig, men det lagte utrolig mye bråk! Glad jeg ikke var alene med andre ord 🙂 Med tanke på at det er varmt her så tordner det og lyner mye. Hrefna og jeg fikk sjokk første gang vi så at det lynet, var utrolig stort (for oss). De andre lo fordi vi var så opprørte.. haha! Her når det regner er det vanlig å lage noe som heter “tortas fritas”, minner om brød som er fritert.. er utrolig godt!! kjempekoselig å drikke te og spise torta fritas!

Her regnet det bare litt, pøsset ned etterpå!!

Spiller litt piano…

Ale, Tobias, Belen og Sol koser seg med te, tortas fritas og dulce de leche!

Tortas fritas <3<3<3

Nos vemos!